پراندلی: توتی را برای جام جهانی در نظر دارم

پراندلی: توتی را برای جام جهانی در نظر دارم

چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، اعلام کرد ممکن است فرانچسکو توتی را در فهرست نهایی اش برای رقابت های جام جهانی 2014 قرار بدهد.

این مهاجم 37 ساله، بعد از رقابت های جام جهانی 2006 از بازی های ملی خداحافظی کرد اما بازی های خوب او برای رم تا اینجای فصل، بحث دعوت دوباره او به اردوی آتزوری را ایجاد کرده است.

پراندلی تایید کرد که اگر توتی به همین روند ادامه بدهد و از آمادگی مطلوب برخوردار باشد، او را به اردوی تیمش دعوت خواهد کرد.

او امروز به خبرنگاران گفت:" اگر اکنون نزدیک به جام جهانی بودیم، بی تردید توتی را دعوت می کردم. امیدوارم او بتواند همین فرم را حفظ کند. اولویت برای جام جهانی برخوردار بودن از آمادگی مطلوب است. من بازیکنانی می خواهم که از نظر بدنی قوی باشند زیرا در جام جهانی این مسئله بسیار تعیین کننده خواهد بود.  

من باید مسائل زیادی را در نظر بگیرم اما در حال حاضر، توتی در فرم فوق العاده ای است.

من باید شرایط چند بازیکن دیگر از جمله کاسانو را هم در یک ماه پیش از جام جهانی ارزیابی کنم."

صعود ایتالیا به رقابت های جام جهانی قطعی شده اما پراندلی تاکید کرد که تیمش با جدیت تمام در دو دیدار پیش مقابل دانمارک و ارمنستان حضور پیدا خواهد کرد.

"  من فکر می کنم که سه امتیاز دیدار جمعه شب مقابل دانمارک در کپنهاگ، روی رتبه ما در رنکینگ فیفا تاثیر دارد. علاوه بر این ما می خواهیم رقابت ها را بدون شکست به پایان برسانیم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 16 مهر 1392برچسب:, | 13:17 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح